Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 13:54   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ingers lavkarbobrød i butikken ...

Det er litt merkelig, fordi OPPSKRIFTEN på Ingers lavkarbobrød inneholder ikke mel ifølge Allers (eller var det Hjemmet?) for en stund siden, der er oppskriften skremmende lik Karins "mitt aller beste brød" som du finner her.

I tillegg selger spisdegslank "brødmixen" OG selve brødet og jeg er ganske sikker på at det ikke inneholder verken gluten eller gjær.

Ser det står Ingers SUPER lavkarbobrød på det produktet:

Sitat:

Produkt nr: (12) Brød: Ingers Super Lavkarbobrød (Uten gluten og gjær)

Innhold:
Fiberblanding (loppefrø inngår), Eggepulver, Hampefrø, Solsikkekjerner, Gresskarkjerner, Valnøtter, Resistent Stivelse (av mais), kokos, ost (melk, salt, løpe, konserveringsmiddel (E 251), surhetsregulerende middel (E 509), syrekultur), Soyaflak, Søtstoff (Erythritol), Linfrø, Sesamfrø, Salt, Bakepulver

Inneholder søtstoff.

Frysevare (oppbevares - 18°C eller kaldere) - bør ikke fryses på nytt etter tining.
Holdbar i 3 dager som kjølevare.

Glutenfri

Næringsinnhold pr 100g:
KJ: 768
kcal: 182
Karbohydrater: 4,9g
Fett: 13,7g
Protein: 10,6g
Kostfiber: 16,4g
Sukkeralkoholer: 2,0g

Nettovekt: 500g

Pris: kr. 59,00

Da har hun vel laget en "mellomting" som alle andre som prøver og tjene penger på lavkarberne.... hele poenget er jo å ikke spise mel - ikke bare redusere karbohydratene...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat