Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 13:24   #2230
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Guibbanoa, borte et lite øyeblikk så har dere jabbet så mye at jeg må lese en evighet for å få med meg alt

Velkommen til denne tråden Simba 1.!!

Lille, jeg er ingen lege, men jeg betviler at det er mye linfrø kroppen tar opp, det blir nok med avføringen ut igjen, iallefall mye av det. Jeg har sett det selv på jobb med både barn og voksne. Så om du bruker det et par ganger i uken for å slippe å være oppstipert, er vel det verdt det kanskje???

Jeg er ikke en av suksehistoriene til ED men det har i det minste hjulpet meg noen få kilo ned, det er jeg glad for.Jeg har holdt på siden september 2010. Har slitt med de samme kiloene siden januar 2009, så når folk synes det blir lite å gå ned 4-5 kilo i måneden, kan slike som meg bli littegranne oppgitt

Mitt mål har vært det samme hele tiden, jeg er 165 og vet jeg ser helt bra nok ut på 70 kilo, har nesten 7 kilo igjen dit etter alle disse årene. Men har bestemt at jeg får være som je er neste august, er jeg ikke lettere da, blir det uansett vedlikehold fra da av. Vanlig Lavkarbo fungerer fint på meg, i så måte.

Lykke til alle sammen, jeg må på jobb nå straks

Sist redigert av streber : 25-10-11 kl 13:57.
streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat