Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 10:45   #19
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Er alle her bare positive til lavkarbokurer?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vel... jeg ser vel flere positive sider enn negative med det meste av lavkarbo kontra det meste av "konvensjonelt kosthold". Samtidig så er jeg ikke blind for at noen her inne spiser lavkarbo som ikke min kropp hadde kunnet fungere med. Likevel så kan det være bra for dem, selv om det ikke hadde fungert for meg. Og litt spillerom under parapyen må det være siden vi alle er individer.

Og ja, for meg er det ingen kur, det er et kosthold.

Viktige poeng du har her - "lavkarbo" er ikke én nøkkel, mer som modelleringsmasse du kan bruke for å konstruere akkurat den nøkkelen som funker for deg. Noen spiser ofte, andre sjelden, noen spiser store mengder bacon, andre gjør det ikke, noen spiser haugevis av grønnsaker, andre gjør det ikke - så lenge man gir seg tid til å lære hva som funker, går det som regel bra til slutt!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat