Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 23:37   #10940
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det skjønner jeg godt, Kitt Lykke til!

Takk! Supert med innspill, og du kan jo bedømme hva jeg kler også . Jeg glemte å presisere at skjørtet er strikket på langs, med "forkortede pinner", sånn at det man strikker hele lengden fra kneet til midja hver gang bortsett fra de omgangene man snur før man er ferdig med pinnen. Og det er litt smalere i midja enn resten på grunn av de forkortede pinnene, men når man har så mye hofter og lår som jeg har, så ...

Ja, med linning mente jeg å brette ned og sette strikk i Men det er det jeg tror kan bli litt klumpete, kanskje.

Men jeg har litt sans for omslagsløsningen . Jeg kan jo kanskje slutte å strikke de øverste maskene, sette dem på en pinne og bare strikke derfra og ned ...? Og så strikke de øverste som et belte.

Alternativ til å strikke belte kunne jo være å sette på et svart fløyelsbånd eller et grått, bredt bånd i organza eller noe ... Hmmm ...

Skjønner! Da synes i hvert fall jeg du skal gå for løsningen med knyting. Og kanskje noen hemper og knapper nedover, så det ikke sklir opp når du sitter/bøyer deg?!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥