Lille34: Les mitt forrige svar.....det er lett å misunne dem som går MYE ned i vekt RASKT. Men når alt kommer til alt er det kanskje ikke det resultatet man ønsker i lengden Hvor mangen "tynne" er det ikke som klager over flesk både her og der? Dere må ikke misforstå meg og tro at jeg higer etter noe perfekt, jeg bare mener at man kanskje bør holde fokus mer på forholdet mellom fett og muskler istedet for å bare skulle gå ned mest mulig på kortest mulig tid Det er klart at om man raser ned 20 kg på to mnd og mister mye muskler, så vil man få en lavere forbrenning, og man må redusere på inntaket av kcal for å opprettholde vekt. Nettopp derfor det er viktig med sakte vektnedgang (med mindre man har kontroll på at det er fett man kvitter seg med) Jeg har forøvrig allerede tatt blodprøvene hos fastlege, og skal ta med resultatene til Linberg-klinikken. Det hjelper jo litt på kostnadene Men godt er det iallefall at dere opplever dietten som overkommelig, og at dere ikke er på randen av sammenbrudd