|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
For min del blåser jeg faktisk opp i hva nav måtte mene ang stønader akkurat nå. Jeg vil bare vite hva jeg kan gjøre med diareen som hindrer meg i nesten alt jeg har lyst til og forringer livskvaliteten min bigtime!
Har hatt mange av symptomene i er enn 12 år, men først det siste året haar diareen blitt så plagsom at jeg har måttet krype til korset og be om hjelp. Og så var det ikke noe mas. Kunne gjøre det i full narkose! Og det er akkurat det jeg skal! 
Det skjønner jeg godt, Kitt Lykke til!
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Dette syntes jeg faktisk hørtes ut som en god idé -kanskje strikke et slags smalt belte som du kan knyte som i en omslagskjole, eventuelt hekle og sy på hemper og knapper. Å ha det sånn havfrueaktig som du sier, tror jeg vil kle deg veldig godt også! 
Ellers er det jo også en løsning å ta inn noen flere masker og strikke kanten med tynnere pinne, lage brettekant og så kanskje også ha en strikk i?!
Takk! Supert med innspill, og du kan jo bedømme hva jeg kler også . Jeg glemte å presisere at skjørtet er strikket på langs, med "forkortede pinner", sånn at det man strikker hele lengden fra kneet til midja hver gang bortsett fra de omgangene man snur før man er ferdig med pinnen. Og det er litt smalere i midja enn resten på grunn av de forkortede pinnene, men når man har så mye hofter og lår som jeg har, så ... 
Ja, med linning mente jeg å brette ned og sette strikk i Men det er det jeg tror kan bli litt klumpete, kanskje.
Men jeg har litt sans for omslagsløsningen . Jeg kan jo kanskje slutte å strikke de øverste maskene, sette dem på en pinne og bare strikke derfra og ned ...? Og så strikke de øverste som et belte.
Alternativ til å strikke belte kunne jo være å sette på et svart fløyelsbånd eller et grått, bredt bånd i organza eller noe ... Hmmm ...
|