Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 22:55   #10935
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ugh, det er så mye dri.. man skal igjennom for å få en godkjent diagnose! Jeg er vel også en kandidat for mulig cøliaki, men tror ikke jeg noen gang kommer til å orke å gjennomgå noe sånt. Jeg vet jo ikke hvordan utfallet hadde blitt heller, men jeg vet at jeg ikke tåler gluten spesielt godt, i likhet med meieriprodukter, så kostholdet og kostnadene blir jo de samme. Jeg synes det blir veldig kunstig det skillet som NAV setter opp. Men NAV er NAV ...

For min del blåser jeg faktisk opp i hva nav måtte mene ang stønader akkurat nå. Jeg vil bare vite hva jeg kan gjøre med diareen som hindrer meg i nesten alt jeg har lyst til og forringer livskvaliteten min bigtime!
Har hatt mange av symptomene i er enn 12 år, men først det siste året haar diareen blitt så plagsom at jeg har måttet krype til korset og be om hjelp. Og så var det ikke noe mas. Kunne gjøre det i full narkose! Og det er akkurat det jeg skal!