Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 22:39   #10934
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

(...) Jeg vurderer å stoppe og heller la det bli litt trangt og "havfrueaktig" rundt hofter, rumpe og lår, eller lage en slags omslagsmodell i stedet for å sy det sammen (da kan jeg jo lettere rekke opp overflødig stoff hvis jeg noen gang blir tynnere også ...)

Noen gode forslag/ideer?

Dette syntes jeg faktisk hørtes ut som en god idé -kanskje strikke et slags smalt belte som du kan knyte som i en omslagskjole, eventuelt hekle og sy på hemper og knapper. Å ha det sånn havfrueaktig som du sier, tror jeg vil kle deg veldig godt også!

Ellers er det jo også en løsning å ta inn noen flere masker og strikke kanten med tynnere pinne, lage brettekant og så kanskje også ha en strikk i?!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥