Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 22:23   #10933
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ugh, det er så mye dri.. man skal igjennom for å få en godkjent diagnose! Jeg er vel også en kandidat for mulig cøliaki, men tror ikke jeg noen gang kommer til å orke å gjennomgå noe sånt. Jeg vet jo ikke hvordan utfallet hadde blitt heller, men jeg vet at jeg ikke tåler gluten spesielt godt, i likhet med meieriprodukter, så kostholdet og kostnadene blir jo de samme. Jeg synes det blir veldig kunstig det skillet som NAV setter opp. Men NAV er NAV ...

Over til noe helt annet: Strikkehjelp søkes!

Jeg er snart ferdig med dette skjørtet (i helgrått og knelengde), mangler fortsatt noen cm, men fortsetter jeg blir livet for vidt ... Hva gjør jeg??

Jeg ser at en person kommenterer det samme i "oppskriftsbloggen" og at hun har lagd en linning i stedet, men jeg tenker at når det blir litt for mye på bredden pluss at man bretter inn en kant, så blir det litt bulky. Og det er jo ikke akkurat ønskelig på en allerede altfor omfangsrik mage ...

Jeg vurderer å stoppe og heller la det bli litt trangt og "havfrueaktig" rundt hofter, rumpe og lår, eller lage en slags omslagsmodell i stedet for å sy det sammen (da kan jeg jo lettere rekke opp overflødig stoff hvis jeg noen gang blir tynnere også ...)

Noen gode forslag/ideer?

Sist redigert av Huldr : 24-10-11 kl 22:35.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt