|
Sv: Den store felles ED-tråden
Jeg liker ED veldig godt så langt Synes det er mye god mat her, og er veldig glad for å slippe alt fettet som er vanlig på flere av de andre lavkarbokurene. Jeg takler ikke den fettsmaken
Jeg har ikke gått rast ned i vekt slik jeg kanskje håpet på, har vel hatt litt vel mange slankekurer gjennom livet og da er det ikke så uvnalig at det går litt tregere. Men har gått ned ca 5 kg og er snart ferdig med uke 3. Har foreløpig gått ned 3 cm i uka rundt magen, noe jeg er veldig fornøyd med Trives så godt i Fase 1 at jeg ikke føler noe behov for å begynne med et vanlig måltid i Fase 2 egentlig. Satser på en ny runde med Fase 1 etter F2 og F3, får ikke lov før da.
Jeg går på kurs, noe jeg synes er veldig greit. Koster absolutt endel, men jeg ser på det som en invistering i egen helse, og jeg gjør det først og fremst for helsas skyld. Det koster sannelig å spise seg opp i vekst også, for ikke å snakke om alle de nye klærne man etterhvert må kjøpe i stadig større størrelser... Jeg synes ED er verdt pengene, og angrer ikke et sekund. Dessuten liker jeg Fedons metode bedre enn høy fett-metodene generelt, da det er mer i stil med min oppfatning av sunn mat

|