|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her.
bente1: Er så veldig imponert hva du har fått til disse månedene, tenk over 18 kg Tror det er flere enn meg som gleder meg med deg og som blir veldig inspirert av deg. Tusen takk 
Åååå, så kjekt å høre, tusen takk 
Jeg er nok ganske sta av meg, så når jeg bestemmer meg for å være konsekvent, så er jeg konsekvent, okke som..... Men nå har også kroppen min respondert ekstremt godt på lavkarbo, helt tydelig at jo lavere jeg ligger jo mer går jeg ned i vekt, så jeg har bare prøvd å utnytte den responsen jeg har sett maksimalt
Nå har jeg fått i meg litt middag og det begynner å nærme seg tid for dansetrening for meg. En av dansevenninnen mine ringte i dag og ba meg komme litt tidlig. Hun er litt shoppoholiker og med jevne mellomrom må hun selge billig unna en haug med kjoler hun bestiller på nettet. Hun ringte og så, nå kan jo du komme også, nå kommer du jo inn i kjolene mine....Ja, hun har rett, jeg gjør kanskje det....hmmmm, hadde aldri sett for meg at jeg skulle bli så slank som henne igjen altså. Så i dag går jeg ned dit litt tidlig og sjekker om det er noe jeg liker og kan bruke
Prates litt senere!
|