|
Sv: Proteinpulver
Opprinnelig lagt inn av Remi Sture
Er dette noe som går an på Atkins induksjon? Leste nemlig at flere av disse pulverene er laget av melkeproteiner, og skal man ikke holde seg vekke fra melkeprodukter på Atkins? Eller misforstår jeg nå?
Det er ikke noe problem med melkeprodukter på Atkins. Både rømme, fløte og de fleste oster er jo melkeprodukter. Det er kun det at du ikke skkal ha i degt så mye om gangen at du ikke skal drikke melk eller spise ferskost som Cottage Cheese.
Det er ikke SÅ mye myse i proteinet heller ! Du kan trygt bruke det.
Men før du setter i gang og heller i deg proteinshaker bør du sjekke hvor mye du får i deg gjennom mat, hvor mye du trener og hvor mye protein du trenger.
Hede & Begod er best til å svare på hvor mye du skal ta når......
I tillegg har jeg jo sett flere på helsestudioet mitt drikke en proteindrikk etter trening, hvor de blander pulveret med melk. Dette går jo vel ikke for min del, finnes det noen man kan blande med vann da eller?
Ja du skal blande det med vann!!
Og som ikke smaker forferdelig? Eventuelt post en link her. Hvordan er det med karboinnholdet i slike? Jeg skulle hatt en med minst mulig karber i. Noen anbefalinger?
Tech Nutrition sine er bra og smaker godt. Du kan få det i både vanilje, jordbær og sjokoladesmak. Se www.tn.no Igjen, Hede og Begod vet mer her.
Sitat:
Jeg er interessert i å få mer markerte muskler, men ønsker ikke å bli så mye "større", hvis dere skjønner hva jeg mener. Er dette noe jeg risikerer ved å hive i meg proteinpulver?
*HEEEEEEDE OG BEEEGOOD !! Kom og svar her !!*