Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 14:43   #4503
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hihihihi - det blir deilig å se dere aktive her inne Maria og Pruttis -Og skjønnaser - plagsomme kan dere aldri bli Trenger dere drahjelp, så er jeg her jeg altså!

Litt av en handleliste Lille venn, ser ut som du har store planer for å være veldig flink denne uka, så bra!!!

Maria: Jeg synes sukkerfi gele er kjempegodt, faktisk noe søtt som knapt inneholder karber overhodet, lager meg det av og til i helgene for å ha noe godt til tv kvelden Har du forresten prøvd peanøtt kaka til Pruttis? Den er kjempegod synes jeg, og jeg fikk også gode tilbakemeldinger fra flere høykarbofolk på den! Du kan jo lete i tråden om du finner oppskriften, hvis ikke har jeg kopi av den i "lavkarbo-kokeboka" mi hjemme, så jeg kan eventuelt poste den på nytt når jeg kommer hjem, men har den ikke her på jobb.

Var tidlig på jobb i dag, så det er ikke så lenge til jeg kan begynne å avslutte her - vi snakkes i kveld

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat