Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 06:07   #3
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Til dere erfarne lavkarboere med mye kunnskap.

Nå er det vel slik at de fleste som er lavkarbere over lang tid er lite lystne på og f.eks. drikke melk, og spiser vi brødmat så er det ikke slik som i gamle dager; et halvt brød til måltidet.
Jeg mener uansett hvilke skremsler jeg hører om i forbindelse med maten jeg spiser; det jeg spiser nå kan unulig være mer skadelig enn det jeg levde på i gamle dager; masse halvfabrikata og masse karbohydrater fra absolutt alle mulige kilder.
Men helt klart, det beste ville være og spise helt ren og trygg mat, men hvordan i all verden skal det gå til?
Verden er ikke slik den var i steinalderen, vi må velge det beste ut i fra den tiden vi lever i (og hva vi kan få tak i, og har råd til)