Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 00:27   #170
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Superas oppussingsprosjekt

Og i går tapetserte faren min og jeg ferdig i stua. Nå er kjøkkenet, stua og halve gangen oppe og halve trappa tapetsert. Jeg har en nøytral svakt ferskenfarget tapet på de fleste veggene, og så har jeg en gammeldags fondtapet på den ene veggen i stua. Jeg startet med 10 ruller nøytral tapet første gangen jeg var innom tapetbutikken, og jeg var usikker på om jeg ville ha samme tapet i gangen som på kjøkkenet og i stua, så jeg kjøpte tapet til kjøkken og stue først. Men da vi tapetserte så stod kjøkkeninnredningen i den ene enden av stua, så vi tapetserte bort dit og så begynte vi oppe i gangen og halvveis ned trappa. Så kom jeg i butikken og skulle kjøpe mer og så viste det seg at denne tapeten gikk ut av produksjon i 2009! Det skulle jeg gjerne ha visst da jeg kjøpte den i mai 2011! Jeg synes de skulle ha informert om det... I mai sa de at det var ikke noe problem hvis jeg ville ha mer av tapeten, fordi de kunne bestille mer. Gah. Men jeg fant en tapet som var lik i farge, men med litt annet mønster. Jeg tror ikke man legger merke til det hvis man ikke vet det. Jeg ville ikke ha en totalt forskjellig tapet, så det var enten det eller å rive opp det jeg allerede hadde tapetsert i gang og trapp. Tre ruller med tapet og 2-3 timers arbeid.

Fondtapeten i stua er jeg veldig fornøyd med. Den er som sagt gammeldags (men likevel også moderne synes jeg) og så er ligner den utrolig mye på den tapeten som var i stua til Farmor!
Min tapet (gullfarget metallic bakgrunn med hvitt damaskmønster - glinser mye mer enn bildet viser):

Og dette er tapeten var i stua til Farmor:

Tihi!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat