|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Hvis det blir sprø skorpe på brødet vil jeg si det absolutt er verdt å prøve!
Det er visst bare vi to som holder på nå ja, kjenner jeg blir litt bekymret. Bekymret for om noen av oss sliter og ikke deler det med de andre. Eller om tematikken er så kjedelig at det ikke er verdt å være med lengre. Det var et voldsomt engasjement da vi hadde hverdagsutfordringer innen lk, og som jeg spurte om forleden dag; kanskje har folk funnet ut av dette og ikke trenger den hjelpa og støtten lengre?
Jeg personlig ville satt pris på å få beskjed hvis noen ikke ønsker å være aktiv i tråden lengre.... Eller bare vil være med som sporadisk leser.... Da slipper vi iaf å spekulere og bekymre oss for om hverdagen ikke er så bra.
Ja, jeg er også bekymret! Jeg har også en følelse av at noen sliter litt og derfor holder seg unna.... Og jeg liker ikke den følelsen. Kjære skjønne dere - om dere leser dette og sliter, så må dere heller komme innom og be om hjelp og støtte - mye bedre enn å holde seg borte.
-Hvis dere synes det blir for lite diskusjoner om mat og lavkarbo og for mye "hverdagsprat", så er det bare å ta opp tema, jeg har i alle fall masse engasjement å dele
|