Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-11, 14:51   #38
Hette
Medlem

Hette sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Før- og no-bilde!

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Det er jo nesten enda bedre når du har klart det over 3 år enn på kortere tid. Det betyr jo at du jevnt over har vært kjempeflink!! Jeg er mektig imponert! Jeg satser på at jeg også klarer dette, men er utålmodig som person, så jeg vil gjerne se resultater fort... Denne uka har jeg bare gått ned 1 kg, og syns det er lite. Men om man tenker 1 kg i uka, så er jo det 52 kg, og jeg skal jo "bare" ned 40 kg. Så jeg får vel bare finne meg i at det går sakte... Heldigvis en stund til sommeren Alltid værst å være stor da.

Ja, eg er faktisk glad for at eg har brukt so lang tid, man føler det ikkje når ein har mykje som skal av, men til sjuande og sist er det nok best... Eg veit no nøyaktig kor mykje karbs eg kan ete for å gå ned, stå i ro, eller legge på meg...
So over tid får ein nok meir kontroll, og det blir då enklare når ein kjem ned der ein vil vere...

Masse lykke til uansett, og følg med på kva kroppen din føler, det er det viktigaste, vektreduksjonen er jo berre ein av dei mange tinga som blir beire med helsa!

Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat