Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-11, 12:35   #4479
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Takk Bente. Slik du skriver det er dette en noe annen type bok enn de to andres. Jeg får stikke en tur ned på biblioteket og sjekke om de har den. Kanskje de har den som lydbok så jeg kan høre på buss til jobb?? Når jeg ikke sover mener jeg Vaskebøtte ble ikke tatt fram med en gang lell; havna i godstolen med en bok igjen. Så får vi se hva dagen bringer, og om det blir litt grønnsåpelukt i huset.

Jeg har forresten glassfiberstrie på veggene, og av ulike årsaker er det ikke vasket rundt de siste to-tre årene på stua. Jeg ser at det er på tide med grundig rengjøring, og spekulerer på hva jeg skal bruke av rengjøringsmidler. Jeg antar det er mye sot fra ovnen og stearinlys i tillegg til støv. Det er ikke heksesot, bare så det er sagt. Jeg spekulerer på om jeg bør bruke zalo når jeg vasker for å få løsnet soten (som er litt feit). Har snust litt på nettet og ser noen anbefaler mildt salmiakkvann, men da blir jeg litt skeptisk - veggene er malt med vannbasert maling. Mulig det går hvis jeg tørker av med engang? Hva tenker du/dere? Eller er det annet jeg kunne brukt?

Svar med sitat