|
Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?
Jeg sier meg 100 % enig i arnakristin og Carisma Spesielt det med kalorier, hvor har alle fått den ideen fra?? Så snart noen har stått i ro på vekta i 2 uker så blir det anbefalt å kutte i kalorier. Come on!
For min del forteller det meg at dette er blitt et slankeforum, og det er virkelig ikke det lavkarbo handler om. Det at man mister endel av overvekten er en bivirkning av et kosthold som er bra for kropp og sjel, tror mange her inne har glemt den biten eller bare ikke gidder å sette seg inn i hva dette kostholdet egentlig er. Jeg ser heller ikke noe problem i å tvinge helt nye til å lese nybegynnertråden, og om det fører til at folk ikke gidder så har de faktisk ingenting her inne å gjøre uansett (tenker jeg i allefall). Skjønner ikke at folk gambler med noe så utrolig viktig som helsa bare for å bli slanke nok til å passe i julekjolen/badedrakten, for det er nettopp det man gjør når man hiver seg på en hype uten å vite hva det innebærer.. Og de aller fleste kan lese og har ingen unnskyldning for å ikke sette seg inn i dette, så det er i hovedsak latskap. Da mener jeg lese BOKA til den kostholdsfilosofien man vil holde seg til, den finnes på biblioteket så man trenger ikke engang betale ei krone for det.

|