Godmorgen, ønsker dere alle en fin dag! Sitter og nyter kaffen min og prøver å våkne litt til. Skal møte ett par venninner til lunch i to-tiden. Tror det er litt lenge å vente til da med min frokost/lunch, så jeg får ta meg noe lite å spise snart så jeg har noe å gå på fram til 2. I går hadde jeg en rolig ettermiddag og kveld hjemme, og siden det var null aktivitet her inne brukte jeg tiden til å lese Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt. Anbefaler den boken på det varmeste til alle dere som ikke har lest den enda. Utrolig informativ samtidig som den er lettlest og underholdende. Jeg leste den ut i løpet av noen timer her på ettermiddagen/kvelden. Er det en bok man absolutt MÅ lese på lavkarbo, vil jeg si det er denne! Ideelt også å låne ut til eventuelle tvilere som vil vite mer, alle kan fortå det som er skrevet her Sanna, du sa jo du var litt usikker på dette med mettet fett. Vil anbefale deg å lese denne boken hvis du ikke har gjort det. Den tar både for seg hvorfor og hvordan fett har fått ett så dårlig rykte, samt at den forklarer hvorfor det ikke stemmer på en enkel måte. Den har også mange sider med henvisninger til vitenskaplige studier som man kan gå inn i om man vi sette seg enda bedre inn i det Så det var dagens reklame