Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 23:24   #86
ToreH
Gjest

Sv: Hjelp til å overbevise forloveden min?

Opprinnelig lagt inn av b0ll, her.

Takk for mange gode innspill! Han skal ned 10 kg, jeg 15. Jeg har vært i ketose før, ved faste (14 dager, ned 8 kg). Og har nettopp testet min første ketose-stix! Funker som fjell, med null sultfølelse Deilig!

Kjære b0ll:
Lider du eller din forlovede av sykdom av noe slag? hormonforstyrrelse, fysiske skader, psykiske skader, frarådet av legen deres å gjøre fysisk arbeide eller på noen som helst annen tenkelig måte være indisponert for å ikke følge mine råd?

hvis svaret er nei, dere er 100% friske og ikke særlig overvektige heller, så be mannen din følge min kur og jeg skal garantere at han går ned i vekt og det faderlig fort også. men det krever jernvilje og motivasjon til å presse seg mer enn han kanskje har presset seg før. og hvis dette fortsatt betinger at han ikke får skader, sykdom, hverken fysisk eller psykisk så er det bare å kjøre på i et par måneder så er han kvitt de 10 kiloene. Men, han må sørge for å spise kontrollert fråtse. Mintypiske frokost bestod av:

4-5 egg med grønnsaker purreløk surret i cocosa
Lunsj: fisk og grønnsaker
middag: kylling, fisk eller egg og kjøtt og grønnsaker i mengder.
kvelds: cottage cheese og eget laget jordbærsyltetøy
Mellommåltider: kald gulerot og kålrot
Alle måltider med grønn te og sitronvann om morran. Mange liter vann om dagen, minst 3-5 liter kanskje mer under trening.

NB!NB! Forutsetter at dere er 110% friske og 110% fungerende i alle tenkelige og utenkelige tilfeller, men har bare hhv 10 og 15 kg overvekt som skal bort raskest mulig.
Hvis det er interessant kan jeg sende deg et komplett treningsopplegg og detaljert kostplan så får dere tilapsse til deres mengde og forutsetning.

Svar med sitat