Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 23:07   #67
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Jeg for min del synes forumet har endret seg betraktlig over de siste årene.
Da jeg begynte å lese her høsten 2007 var dette et sted der man diskuterte kosthold, nå synes jeg det dreier seg mest om om helt basic spørsmål om farge på stiksen; sukkerfritt godteri; sukkeralkoholer og ‘kan jeg spise…’; hvor mange kh innholder…
Sikkert fler enn meg som har vært her inne en stund som savner de gode kostholdsdiskusjonene.

Jeg synes ikke forumet kun er en klubb for de innviede – tvert imot vil nå jeg si da – forumet svømmer jo over av basic spørsmål fra nykommere…
Jeg personlig synes det er skremmende mange her som drastisk endrer kostholdet sitt uten å sette seg inn i de grunnleggende prinsippene først, noe jeg synes er å gamble med egen helse.

Jeg har i alle fall prøvd å gjøre mitt til å gjøre ting litt enklere på forumet men ikke oppdatert/revidert noe siden årsskite, har pleid å gjøre det hver 6 måned… Pr dags dato tilsier motivasjonen at det sannsynligvis ikke blir noen oppdatering fra min side med det aller første.
Jeg har også blitt en av dem som ikke gidder å lese eller svare på de aller fleste av det jeg anser som basic spørsmål, jeg tar i tillegg forumfri fra midten av desember til slutten av mars, som jeg anser som den dessidert verste perioden på året.
Jeg har i det siste også observert at det tar uvanlig lang tid før enkelte spørsmål blir besvart… det er jo ikke akkurat et positivt tegn.

I det siste så har vi jo sett og hørt mye i media om alle de som ikke har lyktes med “lavkarbo” – og de fleste tilfellene så er jo rett og slett kunnskapsløshet årsaken – ikke lavkarbo i seg selv som krigstype overskriftene i dagspressen vil ha det til.

Sier meg ganske enig med deg arnakristin - jeg har ikke "gått lei" enda, holder ut litt til - men jeg skjønner godt behovet for å ta pause innimellom.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat