Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 22:52   #81
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hjelp til å overbevise forloveden min?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nam nam og nam nam fru blom....
Jeg vet vel om noe mer som er bedre enn blomkål og broccoli, selv med smør hahaha (snickers, nugatti, chips, ostepop oh lala)
men ja cocosa bruker vi mye her ser jeg. Jeg drikker 4-5 koper grønn te hver dag, bruker ikke stevia, men Xylitol. (antakelig å banne i kjekra å bruke xylitol her inne men...)
Jeg ligger på mellom 2100 og 2500 kcal pr dag og da trener jeg forbanna mye i tillegg og går stadig ned i vekt. Nå ikke så mye, kanskje 4-500 gram i uka, så går jeg mer ned nå da forsvinner jeg ifølge folk. Så skal trappe opp spisinga og døtte på med mat som gir meg kjappe 500 kalorier til pr dag. Bør vel ligge på nærmere 3000 ser det ut til eller?

Kommer helt an på hvor lang du er det.... Selv er jeg høy til å være kvinne (1,80) så jeg forsvarer godt 2000kcal per dag selv om jeg sitter helt i ro og ligger mye...Gjorde et forsøk i vår der jeg inntok mellom 3500kcal og 4000kcal per dag i tre uker...lå for det meste og satt ellers foran dataen og koste meg med lesingen....kom ut av forsøket 600 gram lettere og med enda mer muskler enn før....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat