|
Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?
Opprinnelig lagt inn av surfeline, her.
Presentasjon av meg selv:
Jeg er ny på forumet - men har holdt på med lavkarbo siden sommeren 2010.
Jeg har gått ned mange kilo - men det aller, aller beste er:
Jeg føler meg frisk
Jeg er mindre oppblåst
Jeg har ikke muskelsmerter lenger
Jeg har ikke styrtblødninger lenger (etter utskeielse denne sommeren fikk jeg bevis for at det er kosten som kontrollerer det)
Jeg er mer våken om morgenen (ikke helt utslitt når jeg skal så opp - kanskje pga lavt blodsukker).
Jeg har ganske flott hud - men den var grusom til å begynne med da jeg la om.
Jeg er "aldri" oppblåst i kroppen lenger (bortsett fra hvis jeg har fått en overdose med salt - (nøtter / baconsvor)). Derfor passer jeg meg også litt for salt.
Jeg har mer energi.
Jeg sliter fortsatt med hva kroppen driver med når jeg går ut og inn i Ketose. Kroppen tar igjen, men jeg har nå lært meg at det må jeg bare igjennom for å gå videre. Ubehaget forsvinner etterhvert.
Jeg har fortsatt lyst på Cola light - men det er ikke noe lurt dersom jeg vil ned i vekt.
Jeg er ikke matlei lenger, slik jeg var da jeg begynte med lavkarbo - det går over hvis man bare holder ut.
Jeg spiser mer mat enn jeg noen gang har gjort!
Jeg rører ikke pasta, ris, potet, hvetemel i sauser o.l. eller brød i noen form (unntatt lavkarbobrød, som jeg baker selv). Dersom jeg kommer bort i dette, tar det mange uker å "komme tilbake".
Så - der har dere meg!
Hei Surfeline! Så fint at du introduserer deg selv, det er koselig! Du bør skrive dette på nytt i introduksjonsfanen, så er det flere som ser den. Her du har skrevet nå drukner den i en pågående diskusjon.
Lykke til!

|