Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 21:05   #74
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å overbevise forloveden min?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hersketeknikk? Skal jeg beskyldes for det også nå, når du helt ærlig rett og slett er ufin fordi jeg kaller min kostholdsfilosofi for MCMF....
Det er jo det jeg kaller for slag under beltestedet og det var det jammen du som startet. Får faen være måte på å vri på ting her nå.

Vær så snill, skjerp deg Peppa gris, den var vel drøy.

Du er ihvertfall om ikke friskt pust, så ihvertfall et annerledes pust her inne ... vi pleier ikke snakke sånn til hverandre her inne til vanlig, og det forundrer meg at du fremdeles ikke ser at måten du uttrykker deg på i alle dine påstander provoserer. Ingen selvinnsikt fra din side som kan si noen som helst om at du like mye SELV bidrar til hvordan diskusjonen blir?

Dessuten er dette en tråd som handler om ANDRE ting - så om du tar dette videre et annet sted så kan TS puste ut og se om hun finner noe som helst som var noenlunde relevant for hennes situasjon...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat