|
Sv: Manglende vektnedgang
Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.
Lurer bare litt på hva slags bakgrunn du har,Hypah ...siden du gir såpass bastante råd til andre ...og har bortimot null fartstid her inne så vidt jeg kan se.
Må man ha fartstid her inne for å kunne gi råd til andre?
Nei, tror ikke det. Jeg mener selv at mine råd ikke er bastante, men kanskje vi er litt på kanten her inne. Noen som har distansert seg og sett mine innlegg opp mot svarene har klart å se dette:
Hun sa med enkle ord dette: Kanskje er flere av oss noe sårbare fordi vi faktisk har hatt store fysiske og psykiske problemer pga overvekt. Når jeg kommer med en solskinnshistorie som involverer alt det dere kanskje har blitt syke av, så sier det kræsj. Og jeg blir urettmessig stemplet som bastant, samt at jeg urettmessig stempler flere her inne som hårsåre....
Ok, jeg ser dette og takker for forummedlemmet som ga meg enkle tips på veien.
Jeg har ikke lest side opp og side ned på internett om lavkarbo generelt nei, så der stiller jeg sikkert laaaangt bak i køen om de kunnskapsrike her inne.
Jeg har lest en bok om lavkarbo that`s it, i tillegg til å følge en spesiell diett selv nå i snart 2-3 mnd
treningsprinsipper og filosofi er ervervet over mange år aktiv innenfor utholdenhetsidrett krydret med Trener I og Trener II status
har kone som har hypothyreose og er høyt utdannet innenfor helsevesenet og over norm skolert innenfor diagnosen hypothyreose og myasthenia Gravis. Så har brukt hennes kompetanse flittig.
Og jeg er ekspert på meg selv, akkurat som dere er de eneste ekspertene på dere selv.
Det eneste som er sikkert her inne er at det ikke finnes sikre ting.
|