Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 19:43   #10922
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

De som mangler IF, f.eks. pga fedmeoperasjon, må ta sprøyte slik at vitaminet kommer rett i blodet.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ok, akkurat IF er ikke noe jeg kjenner til, men vet om flere som ikke har effekt av B12 i tablettform, ikke en gang reseptbelagte typer som Tribea, men MÅ ha injeksjoner i stumpen flere ganger i året, som ikke er fedmeopererte. Da må det jo gå i blodbanene, så det var egentlig bare en betraktning i forhold til det, at dette tilskuddet skulle holdes i munnen ...

Hmmm, jeg har liten effekt av B-vitamin i vanlige multivitamintabeletter. Jeghar dog effekt av dobbel dose Triobe. Hva er IF? Og har dere en forklaring på hvorfor jeg ikke tar opp b-vitamin særlig godt??

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that