|
Sv: Hjelp til å overbevise forloveden min?
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Haha, herregud for et hårsårt forum dette var, jeg kommer fortsette gi råd om hva som kan fungere basert på egne erfaringer, så må jo andre gi råd basert på hva sine erfaringer er.
Svært voksent og kalle alle som er uenige med deg - og har kilder som beviser det - for hårsåre.
Sitat:
Tenker vi stopper der jeg før dere tar helt av her inne ;-)
Igjen, svært voksent sagt. Det er jo selvsagt vi som tar av, du er jo feilfri... så lenge du fortsetter og synse og være så bastant på alle mulige måter, må du nok regne med at en del her inne kommer til å påtale dette ganske kraftig.
Dette forumet er en salig blanding av normalvektige og overvektige, syke og friske, aktive og ikke aktive. Vanligvis ser man raskt om man har noe å bidra med i en tråd eller ikke, avhengig av om TS situasjon er noenlunde lik ens egen.
Forumet er basert på respekt - og siden det er brukerstyrt er det en viss justis her inne som gjelder. Denne justisen går på at vi IKKE skal feilinformere. At vi IKKE skal være bastante i våre påstander. At vi tar hensyn til at hvert tilfelle og hvert medlem er forskjellige. Ydmykhet og respekt for medlemmene og ikke minst fagområdet er viktig for at dette ikke skal bli et forum som bare synser i vei etter hva de har lest i media eller hørt av andre, men derimot et forum der påstander bakkes opp av kildehenvisninger. Ingen her inne er interessert i å feil-lede noen, men heller gi de kunnskap og informasjon slik at de kan lære mer om sin egen kropp og ta sunne og gode valg for sin kropp i SIN situasjon.
Vi kan godt diskutere lavkarbo og trening og hva-du-nå vil, men diskusjonen må være basert på et minimum av faktakunnskap om temaet også, ikke bare egenerfaring.
Foreslår at du lager deg din egen tråd/journal hvor du beskriver i større grad din situasjon mer detaljert og hvordan du oppnådde suksess både vektmessig og helsemessig. Så kan jo de som er interesserte og er i noenlunde samme situasjon spørre deg om det er noe de lurer på. Vær bare obs på at bastante påstander vil bli kommentert om de ikke bunner ut i fakta om både lavkarbo og trening. Det er mange medlemmer her inne med høy utdanning innen både ernæring og trening, bare så du er klar over det - og disse har bidratt med enormt mye god kunnskap til oss andre, både egenerfaring og nyere forskning på området.
|