Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 14:04   #4473
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hehehehhehhe, Dollsine, javel, jeg vet jeg duller litt vel mye med han.... Men jeg tror det er litt personligheten min å være sånn, så ikke så lett å endre på

Ja, jeg har sett det brødet, men det er ganske mye dyrere, samt har flere karber enn det jeg kjøper på Lavkarbohuset, så foreløpig tror jeg jeg skal holde meg til det. Er jo ikke mange skivene jeg tillater meg i uka, så lavt som jeg må ligge.... -Og det gikk veldig bra å fryse det i skiver og tine i brødristeren, altså! Sønnen min likte det også godt, så derfor har jeg bestilt 10 brød

Jeg har vært ute og gått en tur, samt vært nede på postkontoret og hentet både de 10 brødene fra Lavkarbohuset og en pakke med Mama lupis lefser og pitabrød som jeg bestilte fra USA. Lefsene og pitabrødet gikk rett i fryseren, det skal jeg ha liggende til jeg er "ferdig slanket", for jeg vet det får meg ut av ketose. Brødet har jeg imidlertid funnet ut at jeg tåler å spise en skive av i ny og ne, så det har jeg allerde satt igang å bake for å fryse ned i skiver. Sønnen min spiste opp det jeg hadde liggende i frysen denne uka
Brødet står og hever seg på komfyren nå

Var også innom helsekosten og kjøpte påfyll av cocosa, og der kom jeg over et sukkerfritt sjokoladepålegg fra Cavalier som jeg kjøpte med en liten boks av. Så nå gleeeeder jeg meg til å spise nybakt varmt brød med sjokoladepålegg. Har faktisk ikke spist noe enda i dag, var ikke sulten før jeg gikk ut, så da tenkte jeg det var like greit å droppe det..... Men etter å ha vært litt i bevegelse kjenner jeg kroppen skriker litt etter mat nå - men nå vil jeg bare sååååå gjerne ha det brødet med sjoko på, så jeg får heller være litt sulten en liten stund I dag kjenner jeg at psyken min sier at det blir en dag uten grønnsaker og heller karber fra andre kilder, har vært temmelig striks denne uka og så godt som kun spist karber fra grønnsaker, så i dag blir det litt lørdagskos med andre prioriteringer!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat