Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 11:47   #4470
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Om du gjør om en leilighet i underetasjen Bente, så får du jo inn leieinntekt fra junior, som er med og finansierer kalaset?

Hihihihi tror du jeg noensinne ville fått meg til å kreve penger av han Nånei, jeg er nok altfor mye hønemor..... Men om han begynner å studere i Stavanger, så er det jo greit å kunne hjelpe litt til da. Har jo hjulpet datteren også, hun fikk masse av møblene mine da hun flyttet inn, de var ikke helt nye, men så helt fine ut og hun kunne plukke det hun likte, i tillegg betalte jeg for ganske mye av oppussingen av badet deres som innflytningsgave. Jeg synes det er greit å kunne hjelpe til litt jeg der det er mulig. Hadde jeg sett at de brukte egne penger på festing og masse tull, så hadde jeg absolutt ikke gjort det. -Men så lenge jeg ser de er flinke med pengene sine, gjør fornuftige valg og jobber for å få hverdagen til å gå ihop, så synes jeg det er greit å kunne hjelpe dem litt gjennom studietiden. Selv hadde jeg absolutt ingen hjelp hjemmefra og synes det var ganske vanskelig å få økonomien til å gå ihop som student....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat