Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 11:27   #12
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Søren!!! Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!!! Hadde aldri trodd.

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

ok, skjønner... Jeg leste... "nå kan jeg spise mer karbo med god samvittighet uten å komme ut av ketose", hehe

Tror det er best du prøver deg fram på dette. Hvor høyt man kan gå uten å falle ut av ketose er veldig individuelt. Selv nå etter å ha holdt på i 6 mnd kan ikke jeg gå så mye som et gram over 15g om dagen før jeg faller ut av ketose, mens andre fint kan ligge opp i 40-50g som det blir sagt her.

Men skulle du falle ut av ketose en dag pga litt for mye blomkål, så tror jeg ikke det er noen krise altså Kommer det på litt vann de neste to dagene, så forsvinner jo det så snart du er i ketose igjen.

Ellers ville jeg nok sånn generelt ventet til det er gått minimum 4 uker før du begynner å teste ut hvor grensen din går, det er i alle fall det Torkil anbefaler

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat