Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 11:03   #62
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?

Opprinnelig lagt inn av surfeline, her.

Hei og hå! Jeg er ny på forumet, men ikke ny på lavkarbo. Har holdt på godt over et år og har lest flittig her inne, men altså ny i denne sammenhengen.

Man trenger vel ikke ta seg bryet med å svare på alle meldinger og spørsmål. Når man har lest en stund skjønner man greia her. Særlig når mange av trådene er gamle. For meg er lavkarbo noe jeg skal fortsette med - også når det går av moten

Temaet er ikke om man skal svare på tråder eller ikke, kan vi gå vekk fra det - please? Ellers så blir diskusjonen om noe HELT annet enn det som var meningen

Så din mening - som jeg forstår av det du skriver - er at forslaget ikke har noe for seg siden "man skjønner greia når man har lest en stund"?

Dette er ikke rettet mot deg altså surfeline, men HVA er problemet med at man gjør informasjonstrådene lettere tilgjengelig når man kommer til forumet første gang? Argumenter som at "JEG trenger det ikke" anser jeg ikke som gyldige, da vi alle har forskjellige behov.
Forslaget er basert helt og holdent på 1) min egen erfaring når jeg kom hit første gang og 2) innholdet og spørsmålene i trådene de siste månedene.

Vi får kanskje finne et forslag først, arnakristin har sett litt på hva og hvordan, så får vi heller stemme over det senere

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat