Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 10:41   #4468
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen Jeg sov også til 9 i dag, så det ble en natt med over 9 timer søvn på meg, veldig deilig!

Sønnen min er 17 Maria, og ja han er en flott gutt. Jeg er veldig stolt av ungene mine! Jeg vurderer ganske sterkt å lage til en leilighet i kjelleren på huset for å ha et tilbud til han om å bo der når han er ferdig med vg. Men det koster litt penger, da, så vi får se hva økonomien tilsier når jeg er ferdig med de tingene i huset som MÅ gjøres
Så deilig med litt avlastning en natt da, håper du nøt å sove lenge og nyter en mer avslappende formiddag i dag

Dollsine er tidlig opp og ut på tur - flink!! Jeg skal komme meg ut en tur litt senere, men først må jeg få i meg mange nok kopper kaffe og etter hvert bli klar for frokost også. mmmmm maten du poster ser alltid deilig ut. Jeg fikk beskjed i går om at de 10 brødene jeg bestilte fra Lavkarbohuset ligger på ostkontoret, så jeg skal ned dit og hente de i løpet av dagen. Da tenkte jeg faktisk at jeg skulle prøve å bruke det til å bake hamburgerbrød og rundstykker en dag. Tror sønnen ville satt umåtelig pris på et slikt burgermåltid altså

Kanskje Maria har rett, noen har etter hvert hoppet av lavkarbo og noen greier seg godt uten hjelp og støtte. Håper nå allikevel på at dere kommer innom og prater av og til, uavhengig av hva grunnen er. Og trengs det hjelp og tøtte for å komme inn i det igjen, så er vi her vet dere damer

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat