Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 10:15   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Klementiner er fint - de inneholder bare rundt 4 g kh pr STYKK! Ellers har jeg spist en del piel de sapo melon i sommer, som bare inneholder ca 6 g kh pr 100 gram

Ellers savner ikke jeg så mye lengre, jeg har funnet en genial oppskrift på pizzabunn (takk nannah og grotingeling! Jeg har lett LENGE!), kan det meste om "søtsaker" a la lavkarbo - men magen min savner IKKE vanlig brød, pasta og ris! Har spist et par brødskiver to ganger i sommer, og det er jo så deigete? De grove lavkarboskivene er mye bedre på smak og jeg blir METT og fyser ikke på MER etter at jeg har spist de

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat