Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 10:02   #4467
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Bente: Tror sønnen din er en kjempegutt jeg! Hold de hjemme lengst mulig så får de et godt underlag til de skal ut i den store verden Hvor gammel er han igjen?
Dollsine: wow, du er flink som klarer å bare ta litt godis! Jeg er som en alkoholiker, og klarer aldri å slutte når jeg begynner...

Lillebror har overnattet hos svigers i natt, så i dag har jeg sovet til over 9! Så digg! Er veldig klar for en liten fest ikveld ja :nikker: Skal ha på meg en ny kjole og nye støvletter, og tror jeg kommer til å bli veldig snasen!

Ja, det er ikke mye aktivitet her lenger...jeg tror at de som fortsatt lavkarber har kommet over den verste kneika og har ikke samme behov for støtte lenger, mens de som har falt av kanskje ikke orker å komme inn her?
Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært flink de siste ukene, og derfor har jeg ikke skrevet så mye om kost og mat...men jeg er fortsatt lavkarbo i hodet mitt, og håper å komme på et bedre spor snart!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat