Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 22:40   #4463
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God kveld damer! Har ikke rukket å logge meg på før nå, men leste meg opp på bussen hjem i dag da. Du skjemmer bort sønnen din Bente og han kommer aldri til å flytte hjemmefra - noengang! Se og lær Maria

Kvelden her har vært preget av besøk, og jeg har vært oppe i potetgullskåla og tatt noen biter. Greit nok kjenner jeg. Tok et par biter sjokolade også, greit nok det også. Kjenner at jeg ikke får det store suget etter mer når jeg spiser litt. Viktig å være mett da, når disse tingene kommer på bordet, og at jeg ikke føler at jeg har "forsaket" så mye tidligere på kvelden. Jeg blir også veldig fasinert over at jeg ikke har behov for te på samme måte som før. Tidligere var det sånn at når jeg var sliten så måtte det til en stor kopp te. Kanskje to noen ganger. Etter at jeg byttet ut suketter med stevia har ikke teen samme effekt på kroppen som før. Så jeg var ikke avhengig av te, men av suketter.... Fysj.... Nå kan jeg faktisk ta meg en kopp te på kveldene, noe jeg ikke kunne før for da fikk jeg ikke sove. Det også kom av sukettene tenker jeg, og ikke av teen.

Det er liten aktivitet for tiden synes jeg. Er det et tegn på at folk har nådd målet sitt? At man ikke har de store daglige utfordringene med kostholdet lengre? Ikke har "bruk for" tråden mer?

Svar med sitat