|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God ettermiddag alle sammen!
Endelig helg Fredagen er min favorittdag hele uken!
Dollsine: Snø Ufff, håper det blir leeeeenge til den finner veien hit! Men den er jo tidligere i Trondheim, husker mange snøfylte vintere fra studietiden der ja.... Må innrømme at da foretrekker jeg faktisk vinter-regn, jeg. Snø på fjellet, så man kan oppsøke den, bare veier i byen
Sanna: Å skal du til stavanger, så koselig. Du får gi beskjed hvis du kjeder deg Men det blir gjerne ikke tid til å kjede seg når en har to barnebarn som skal feires. Kos deg i alle fall!
Maria: Å, kan du ikke dele litt på han mannen din Han høres ut som en flott fyr! Oreo kake og bursdagsfeiring, litt av en helg altså.....mmmm hørtes litt for fristende ut for meg akkurst nå, tror jeg ville hatt problemer med å motstå det! Håper dere får det kjempekjekt og får feiret 50års jubilanten skikkelig! Hipp hurra!
Jeg har akkurat fått i sønnen min litt mat og fått han avgårde til bussen til en speiderltur som han skal være med på i helgen. det er skikkelig vått og regnfullt, men de skal heldigvis bo inne på en hytte. Er ikke få speiderturer han har kommet hjem fra og vært syk etter å bli våt og kald i telt eller lavo Måtte sende med han ett tonn lavkarbo mat - 18!!!!! egg forlangte han å ha med! +masse bacon, kjøttdeig, fløte, diverse grønnsaker, sukkerfri brus, sukkerfri sjokolade, nøtter, baconcrisp.... Han har tydeligvis lært av sin mor at det lønner seg å ta sine forhåndsregler når man skal omgås høykarbofolk Han er i alle fall helt imponerende flink synes jeg!
Nå skal jeg synke ned i sofan resten av kvelden, mmmmmmmmm, deilig!
|