Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 17:38   #2209
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Har aldri tenkt over det, at det var den minste sjangs for at det er sukker i denmakan. Det visste ikke jeg alle de periodene jeg har brukt den. men for å si det slik, om man får ut det der bak, får man jo ut ting som ville ha vært inne i kroppen og veid litt det også. Jeg vet at om jeg får forstoppelse får jeg for det første fryktelige smerter og jeg går opp i vekt, jeg er ingen lege, men det er nå mine opplevelser omkring det. Spørr på apoteketet etter noe uten sukker , så får du helt sikkert hjelp, har de ikke noe sukkerfritt, kan du jo prøbe visiblin likevel, hjelper det, blir du jo kvitt dritten hvertfall Linfrø er brukt som avføringsmiddel, har du prøvd det? Bland det inn i noe eller bare skyll ned med drikke. Fungerer veldig bra for mange.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat