Tråd: Sliter maks
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 13:28   #11
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Sliter maks

Spis mye av det du liker og prøv det du ikke liker på nye måter innimellom. Smak forandrer seg mye over tid, men det krever også litt øvelse. Kanskje du liker noe av det du ikke liker bare det blir tilberedt annerledes? Kanskje ikke ubehandlet men kokt eller stekt, eller som en purré i en suppe - eller omvendt.
Jeg "liker" heller ikke stangselleri, men har f.eks oppdaget at små skiver i en kjøttsuppe gir fin smak... og en veldig tynn stilk inne i en en god rull med ost også faktisk er godt. (Men jeg skjønner fremdeles ikke greia med å knaske rå selleri altså. )

Grønnsaker er viktig. Jeg vil faktisk påstå at det er nødvendig for å lykkes, om ikke hele tiden.