Opprinnelig lagt inn av Gracella, her. Liten digresjon her: ...Det er jo riktig at man ikke skal stole på hva folk på nettet sier - i alle fall ikke hvis de skal hjelpe deg medisinsk Når det gjelder deg, Kitt, så selv om jeg personlig ikke VET om du er sykepleier, så har jeg lest så mange av de kloke svarene dine at jeg tror på deg! Men som i så mange andre henseender av livet: Tillit er bra, men kontroll er bedre: Sjekk alltid med flere kilder (på nettet) hvis du lurer på noe.
Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.
Liten digresjon her: ...Det er jo riktig at man ikke skal stole på hva folk på nettet sier - i alle fall ikke hvis de skal hjelpe deg medisinsk Når det gjelder deg, Kitt, så selv om jeg personlig ikke VET om du er sykepleier, så har jeg lest så mange av de kloke svarene dine at jeg tror på deg! Men som i så mange andre henseender av livet: Tillit er bra, men kontroll er bedre: Sjekk alltid med flere kilder (på nettet) hvis du lurer på noe.
Ja og en sykepleier på nett vet mange ganger mindre om sykehistorien til den som spør en legen gjør.