|
Sv: 14 dager på lavkarbo/ketose, lagt på meg dramatisk rundt magen og føler meg elend
Opprinnelig lagt inn av annannanna, her.
(Svar til Nertus: Jeg maler det opp, alt sammen eller hakker det i det minste opp en del. Blander med egg og steker lapper. Strør over gryter og salater. Det blir sikkert fort 100-300gr mandler på en dag.
(Hvorfor spør du om rømme? Kom den ut av en brystvorte? Du spurte om CC før, og jeg har svart hvordan det ligger an med melkeprodukter, det er ikke åpent for debatt og synsing.)
Hvis du hadde lest hele setningen hadde du sett at jeg skrev:
Sitat:
Eksempel vil være litt rømme til laksen (jeg vet du ikke kan spise melke-mat, gjelder det også rømme?), men du skjønner kanskje hva jeg mener.
Ser du ber om unnskyldning lengre ned, og det er greit. Et tips kan være og puste noen ganger før man poster sinte tilsvar, slik at man kan dobbeltsjekke om de virkelig bør postes.
Det er alltid vanskelig når det kostholdet man har - som man egentlig VET ikke er optimalt - blir satt under lupen. Endring er generelt vanskelig, ihvertfall og opprettholde endring over tid.
Vet ikke om det hjelper deg, men jeg linker gjerne til Thomas Geisner sine kloke ord om akkurat dette med endring, og ønsker deg lykke til med kostholdsendring.
|