Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 00:26   #57
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?

Jeg reagerer faktisk ikke så mye på at de samme spørsmålene stilles for ørtende gang.
Det jeg synes er rett og slett litt småekkelt og skummelt at så veldig mange tror de vet alt om lavkarbo også kaster de seg ut i noe som hverken er fugl eller fisk og så føler de seg selvsagt ikke bra.
Om noen plutselig bestemmer seg for og bli vegeterianer så skjønner de aller fleste at man ikke bare kan leve av gulrot og blomkål. Man spiser ikke det i fem seks uker før man kobler inn hjernen og ser sammenhengen med at man føler seg forferdelig (håper jeg iallefall).
Jeg skulle bare så inderlig vel håpt at folk sjekker litt opp før de kaster seg inn i noe som de TROR er riktig.