|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Det var ikke mye å lese seg opp på her inne i kveld heller, nei 
Jeg har hatt styremøte her hjemme i kveld. Måtte fikse alt i stand før møtet, serverte litt bær med pisket krem (søtet med stevia), nøtter, masse ost og oppskjærte grønnsaket. Ren lavkarbo altså - og tror dere ikke rubbel og bit gikk med Møtet ble langvarig, og etterpå ble jeg sittende litt og skravle med de to beste venninnene mine i salsamiljøet. Så det har vært en travel men hyggelig dag!
Så du har ranglet, Maria, det kan være slitsomt når en har to små som krever sitt om dagen ja, pass på å få deg noen pusterom også
Hehehe - ja å oppdra disse guttene og mennene er ikke alltid en enkel sak, Dollsine! Jeg innbiller meg at jeg har prøvd å oppdra sønnen min omtrent på samme måte som datteren, men det er himmelvidt forskjell på dem, altså. Datteren min har alltid vært hjelpsom og omtenksom, typisk "flink pike", mens sønnen er lat som bare det! Da jeg bodde sammen med HAN + mine to barn annenhver uke + hans to barn annenhver uke, så husker jeg jeg tenkte noen ganger at det føltes som om jeg var blitt 5 barns mamma og at den eneste av barna som hjalp meg med noe var datteren min.....
Når det er så stille her får jeg bare si godnatt, rydde ferdig etter møtet og tusle til sengs jeg også. Sove godt!
|