Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 20:04   #63
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.

Jeg sliter med at speilet henger igjen på den gamle meg.. Den 30 kilo pluss meg.. men jeg ser jo på klærne og på vekta at jeg ikke er der.. Nå satser jeg på at speilet snart skal følge etter.. Kanskje det er noen oppgraderinger det ikke har vært igjennom.. Sukk.. Men men, utrolig kjekt når folk ser at jeg har gått ned i vekt.

Noen andre som blir provosert av meldingen: "Nå har du blitt fin"? Jeg kjenner at den gjør vondt, og jeg har egentlig begynt å tenke på det jeg drømte da jeg var liten, at jeg hadde en feitdrakt som jeg hadde kledd på meg, og som jeg skulle kle av meg når jeg fant drømmeprinsen som er glad i meg akkurat som jeg er. vel nå er han funnet og drakten er på vei av..

Jeg blir provosert av den meldingen, ja. Fikk høre det til stadighet da jeg gikk ned 50 kilo for noen år siden. Dessverre var ikke kroppen helt samarbeidsvillig og selv om jeg var superflink snudde det og jeg gikk opp alt igjen. Det var på lavkcalori. Anyway... Nå tør jeg nesten ikke møte folk jeg ikke har sett på en stund, for nå er jeg jo verken fin eller flink lenger

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat