|
Sv: Opp i vekt
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Jeg synes også det er ille og totalt sett ha gått ned 2 kilo på 2 år på lavkarbo, men jeg lar det ikke knekke meg 
Du har gått på atkins før, det er vel ikke ukjent at det tar lengre tid og komme igang "neste gang" man kjører ketogent kosthold. Kroppen din trenger tid, og du må bare gi den tid!
Nå vet jeg ikke mengdene med mat du spiser - sjekker du diett.no at du ikke spiser for LITE mat? Eller for MYE? Spiser du ganske lite kalorier, kan 5-7 dager med kraftig økning i kalorier (fremdeles med rett prosentfordeling av næringsstoffer) kicke igang en vektnedgang. Ligger du hele tiden akkurat nok i inntak av næring inkludert fett til at kroppen ikke behøver og ta av kroppsfettet, kan en liten reduksjon avhjelpe.
Dette må du finne utav selv, sjekk uansett ut hva du ligger på i snitt i kaloriinntak over flere dager, og se om du kan gjøre noe der.
hmmm prosentfordeling aner jeg ikke....kanskje jeg rett og slett må sette meg inn i det....prøvde med et par matvarere på diett, men de var ikke lagt inn i systemet...................., men kanskje jeg får i meg for lite kalorier.....jeg har bare telt karbo og sørget for at jeg får i meg nok fett....og det gjør jeg nok for jeg går ikke sulten....tusen takk for at du tok deg tid til å svare....kanskje du fant løsningen 

|