|
Sv: Så fiiin du er blitt!
Jeg har jo gått ned 80-85 kg siste 1,5 årene, og får daglig flere kompliment på utseende, og får stadig høre "så fin/ flott du er", "så fin/ flott du har blitt" og jeg gidder ærlig talt ikke henge meg opp i dette og tolke det i verste mening. Det er ikke alltid lett å vite hva man skal si, og det å si at noen er fine eller flotte betyr ikke automatisk at man ikke var det før.
Det jeg irriterer meg mer over er folk som sier noe sånt som: "livet ditt må da være helt annerledes", "du må jo ha fått det sååå bra", "er ikke livet deilig nå?" osv i samme tralten.
Helt ærlig så er livet mitt akkurat som før, jeg har litt begrensninger i kosten, jeg finner meg lettere klær, og det er litt lettere å trene, men det er like mye tiltak og komme seg på senteret som før. (Forøvrig gikk jeg på spinning og hadde ikke problemer med lange/ harde timer selv med en bmi på 56.) Jeg har akkurat de samme vennene som betyr like mye for meg som før, familien min er den samme, jobben er den samme og alt jeg foretar meg er som før. Kroppen min har blitt mindre, men JEG har alltid hatt det bra med meg selv. Blir sur på folk som går rundt og tror at jeg må ha hatt et miserabelt liv før bare fordi jeg var feit...
|