Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 12:16   #35
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

(er det slik det skrives mon tro...komplimang)

Kompliment.

Jeg har blitt veldig flink til å ta det i mot, det var jeg kanskje ikke før, men nå sier jeg takk i stedet for å vri og vende på det.
Men det har jo forsåvidt en del å si på hvem og hvordan, men jeg gidder ikke bruke opp energi på å forstå motivene bak det, og noe tar jeg til meg, og noe passerer mest, men jeg takker alltid!

Og Aud Jorun, jeg er både enig og uenig. Det at fedme ikke er bra kan vi alle være enige om, men det er ikke ensbetydende med at folk som lider av fedme ikke kan være vakre og flotte, og sogar stråle ekstra en dag. Det er ingen motsetninger her, synes jeg. Jeg følte meg ofte flott selv da jeg var tredve kilo overvektig, og mener og mente at jeg sånn ellers tross overvekten hadde både utseende og det at jeg kledde meg bra på min side, det var ikke det samme som at jeg godtok at jeg var såpass overvektig som jeg var, og da aller mest for helsa sin del.
Men det å anerkjenne folk når de har tatt tak og gjort en endring er fint, men man skal heller ikke tro at man vet alt om folk selv når de er overvektige. Det er mange som sliter hardt med å gå ned i vekt, og ikke klarer det, men likevel er superflinke -og kanskje aldri får den anerkjennelsen.

Men ett er sikkert, om man så er feit eller mager -har man null utstråling eller sjarm så kan man i grunn se ut som man vil uten at man nødvendigvis blir særlig attraktiv uansett hva man gjør.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat