Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 08:44   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har Drevon et poeng?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg tror det er medisiner og tidlig behandling som gir lengere levetid, ikke kostholdet.

Det trenger du ikke engang tro, det er så godt som fakta.
I samme debatten ble det vel sagt at det er færre som dør av hjerteinfarkt nå (pga bedre medisinering og behandling) men ikke færre som får det.

Det er mange som er bekymret for at levealderen kommer til å synke i tiden framover, men jeg har alltid hørt at det er pga sukkerforbruket (og dermed fedmerelaterte sykdommer).
Vår egen Gro H.B, sa for lenge siden at sukker er den største trusselen mot verdens helse, den trusselen er større enn alkoholens.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat