Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 23:10   #5
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Min eller max kcal på Ketolysekur? :rolleyes:

Tusen takk dere som er så snille Jeg setter stor pris på dette forumet som kan hjelpe meg, syns det er mye nytt når jeg ALDRI har tenkt i disse baner før Jeg tenkte å bruke bittelitt jordbærsyltetøy sammen med cottage cheese.

ps, Jeg skjønner ikke helt at jeg ikke kan bruke det, dersom det er innenfor antall g karbo pr dag? Er det fordi det er feil sukker i dem? Er det galt å spise det gale sukkeret selv om man holder seg innenfor 15g karbo pr dag? Det samme gjelder tyggis... Jeg har funnet ut at det er 1,24g karbo i en tyggis. Er ikke det ok da? (med bare en?)

Jeg har lest boken, men følte at det ikke var så tydelig skrevet, og jeg må av og til ha det med t-skje