Tildels enig med HappyGirl Når du skal ned så lite i vekt (ikke sikkert kroppen din er helt enig med deg), vil det ofte ta lengre tid. Man må også ofte være mer nøye på hva man spiser. Sjekk ut diett.no, og se hvordan du ligger an kalorimessig. Det er vanligvis ikke et tema innen lavkarbo, men skal du ned så få kilo må du sannsynligvis passe på mengden også. Hvis du holder vekta nå, kan det jo være greit for deg og vite at du holder på å lære deg hvordan du skal spise for å HOLDE vekta når du har nådd målet ditt Jeg klarer ikke forstå hvordan du sitter igjen med et ensformig kosthold, jeg mener jeg spiser ekstremt mye mer variert nå enn noensinne før da jeg valgte fra ALLE hyllene. Spis MYE mer grønnsaker! Reduser "salt-maten" som bacon og flesk, og spis mer varierte rene proteinkilder istedet. Sjekk ut arnakristins nybegynnertråd som jeg linker til i signaturen min - der finner du mer informasjon om de forskjellige lavkarboretningene, og du vil finne referanser til bøker. Før du finner deg bøker, kan du godt besøke bloggene til Espen Rostrup og Thomas Geisner. Begge har god informasjon om lavkarbokosthold. Disse er også lenket til i nybegynnertråden